Suport veïnal

– Mostra de Suport en Mig de Requeriments Administratius –

Com a associació veïnal, compartim la preocupació i la solidaritat amb totes les altres organitzacions que es troben en una situació similar. És essencial donar veu i visibilitat a aquestes qüestions per garantir un tracte just i equitatiu per a totes les associacions de veïns.

La publicació d’aquest escrit com a mostra de suport reforça el compromís col·lectiu amb la defensa dels interessos i els drets de les entitats federades, posant de manifest la necessitat de revisar i millorar les pràctiques administratives per preservar el teixit associatiu. A través d’aquest gest, reafirmem la importància del treball en xarxa i de la solidaritat entre les organitzacions comunitàries per superar els reptes i les dificultats que puguem trobar en el camí.

Continuarem lluitant al vostre costat per aconseguir un tracte just i equitatiu per a totes les associacions de veïns, i estem disposats a donar suport en tot el que puguem per garantir que les vostres veus siguin escoltades i les vostres preocupacions ateses. Junts som més forts i capaços de fer front als desafiaments que ens plantegen.

Pin It on Pinterest